flexpanel-menu-icon

Værtskabsuddannelse

Værtens bedste Værter med - Licence to THRILL

Mål

Formål med aktiviteterne og træningen:

  • At øge virksomhedens THRILL faktor og dermed bundlinje
  • At træne viden og værktøjer til øget fokus på værtskab, salg, service, samarbejde, trivsel og arbejdsglæde
  • At bringe tidligere elementer i spil, for at øge implementeringen af allerede kendte værktøjer
  • At omsætte teori til praksis, med afsæt i deltagernes hverdag
  • At træne med udgangspunkt i deltagernes univers
  • At kunne opleve højere motivation og trivsel, højere kundetilfredshed samt øget salg og indtjening
Indhold

Værtskab og engagement, kundetilfredshed og service, kundeloyalitet, trivsel og arbejdsglæde.

Indholdet består af de 4 vigtige søjler, som skaber enhver virksomhedsresultat:

  • Engagement – kunsten at give sig 100 % - hver gang!
  • Tilfredshed – kunde og medarbejdertilfredshed
  • Salg og indtjening – bundlinje effekt
  • Loyalitet – kunde og medarbejderloyalitet

Ovennævnte bindes sammen af fælles fokus på virksomhedens THRILL faktor.

  • Servicemål i din hverdag?
  • Virksomhedens politikker og værdier på området
  • Hvad betyder service og kvalitet hos jer?
  • Kommunikativ kvalitet og service
  • Personlig kommunikation og formulering
  • Sammenhænge mellem kvalitet, service og bundlinjen
  • Opgavebestemt kvalitet og service
  • Kunsten at skabe loyale kunder og udbygge kundegrundlaget
  • Arbejdsfunktionens betydning for virksomheden som helhed
  • Kundens total-oplevelse
  • Sammenhængene mellem hvad vi siger, syner og skaber
Kursusperiode / forløb

Modulopbygget på i alt 3 dage. 1+1+1 dage

Gennemføres efter aftale.


link_modulblad