flexpanel-menu-icon

Styrk din kundeservice og få et bedre salg

16.09.2015 til 21.10.2015
Målgruppe

Kurset henvender sig til dig, som arbejder med kundeservice i detailhandlen og gerne vil blive endnu bedre til kundeservice samt opleve et bedre salg.

Mål

Efter kurset kan du

  • yde kundeservice, der opfylder din butiks serviceprofil og servicekoncept.

  • ved dit sprogbrug matche de enkelte kundetyper og dermed give kunden en god indkøbsoplevelse.

  • mærke hvilken betydning kundeservicen har i forhold til butikkens omsætning og indtjening.
Indhold

Vi arbejder med teknikker i kundeservicen samt de forskellige kundetyper og salgssituationer.

Teknikkerne træner vi ved hjælp af øvelser.

I kundeservicen arbejder vi ud fra, hvordan den kan passe til butikkens serviceprofil og servicekoncept.

Dit udbytte af kurset

  • du kan yde en bedre kundeservice, som passer til din butiks serviceprofil

  • du kan ved din sprogbrug og adfærd matche den enkelte kundetype og dermed give en god kundeoplevelse.

  • du bliver mere bevidst på, hvad dit salg betyder for butikkens omsætning og indtjening.

  • du kan vurdere kundens forventninger til god service.
Kursusperiode / forløb

Inden kurset bliver du afklaret, da vi forventer, du har et kendskab til kundeservice.

Kursusdagene er delt op i 4 undervisningsdage.

Dag 1 - 16. september 2015
Dag 2 - 29. september 2015
Dag 3 - 08. oktober 2015
Dag 4 - 21. oktober 2015

Undervisningen foregår i tidsrummet kl. 18.30 - 20.30. Der bliver gennemført 2 aftener i Gram og 2 i Vojens. Stedet oplyser vi senere.

Kurset er tilrettelagt med Gram/Vojens Handelsstandsforening.

Underviser: Alex Bødiker, Udviklingscenter Syd.

Kursusform

Kurset foregår i vekselvirkning mellem oplæg og øvelser.

Økonomi

Deltagergebyr
kr. 110,- for personer i VEU-målgruppen
kr. 566,- for personer uden for VEU-målgruppen

Særlig tilrettelæggelse (aftenhold) pr. deltager kr. 140,-.

Du kan deltage i amu-kurser uden tilkøb af andre ydelser.

Du har mulighed for at søge VEU-godtgørelse, som pt. udgør kr. 662 pr. dag.

Tilmelding
Tilmeldingsfrist: 31. august 2015.

Tilmeldingen foregår på www.efteruddannelse.dk
Søg på kviknr. klokun3207

Det er en forudsætning for gennemførelsen, at der er 15 deltagere.

Spørgsmål til tilmeldingen sker til sekretær Louise Meyer Omby,
direkte tlf.nr. 7352 0209, mail: lmo@hhs.dk

Kurset er tilrettelagt ud fra amu-fag 45350 Kundeservice i detailhandlen.

Afklaring er en forudsætning for deltagelse.

Spørgsmål til kurset, kontakt konsulent Sonja Wølke, direkte 7352 0283 eller pr. mail sw@hhs.dk