flexpanel-menu-icon

Når virksomheden skal være social

Markedsføring og branding på sociale medier

AMU kursus: 47341 Sociale medier som kommunikationskanal i detailhandlen

10.06.2016 til 10.06.2016
1 dage
dag
Målgruppe

Kurset er for dig, der vil markedsføre dig på sociale medier og have indsigt i, hvordan virksomheder kan opnå et værdifuldt forhold til sin målgruppe.

Mål

At du får et overblik over sociale platforme og en solid viden om, hvordan du skaber den bedste sociale relation til din målgruppe.

Indhold

På denne kursusdag vil du blive klogere på

  • Sociale platforme
  • Sociale forbrugere
  • Virksomhedsidentitet
  • Social ansvarlighed
  • Storytelling
  • Intern brug af sociale medier
Udbytte

Når du er færdig har du fået inspiration til, hvordan virksomheden skal fremstå udadtil, for at skabe et værdifuldt tillidsforhold til målgruppen.

Kursusperiode / forløb

Kurset varer en enkelt dag fra 8.00 - 15.25

Kursusform

Slides, præsentation og dialog.

Økonomi

Fra kr. 108 - 184 pr. dag for personer i VEU-målgruppen

Mellem kr. 686,- og 718,- pr. dag for personer uden for VEU-målgruppen.

Der kan være mulighed for VEU-godtgørelse på kr. 669,- pr. dag 

Er du ledig? Så tag kontakt til din A-kasse, der kan sende dig afsted på kurset.

Har du yderligere spørgsmål, så tag endelig kontakt til os. 

Yderligere oplysninger

Sekretær: Louise Meyer Omby, tlf. nr.: 7352 0209, mail: lmo@hhs.dk

link_tilmeld