flexpanel-menu-icon

Content Marketing

Gør kunderne til en vigtig del af din markedsføring

47343 Kundeloyalitet med sociale medier i detailhandlen

 

20.03.2017 til 21.03.2017
2 dage
dag
Målgruppe

Kurset er for dig, der er godt i gang med markedsføring på sociale medier, og nu ønsker at løfte indsatsen til næste niveau. Du ønsker at skabe lækkert indhold og service til målgruppe, som skal skabe tillid og troværdighed.

Mål

At du ved hvilke dynamikker, der skaber loyale kunder og du kan omsætte det til praksis gennem tilstedeværelsen på sociale medier. Du ved hvad din målgruppe efterspørger, og du bliver i stand til at give dem det.

Indhold

På de to kursusdage kommer vi bl.a. omkring

  • Virksomhedsidentitet
  • Lederskab
  • Brugeradfærd
  • Kundeservice
  • Dialog
Udbytte

Når du er færdig, er du klar til at gå ud og blive uundværlig på dit område. Du kan lave lækre artikler, guides, små videoer mm, som understreger din værdi som virksomhed.

Kursusperiode / forløb

To dage fra 8.00 - 15.25

 

Kursusform

Slides, debat, filmklip, praktiske opgaver

Økonomi

Fra kr. 108 - 184 pr. dag for personer i VEU-målgruppen

Mellem kr. 686,- og 718,- pr. dag for personer uden for VEU-målgruppen.

Der kan være mulighed for VEU-godtgørelse på kr. 669,- pr. dag 

Er du ledig? Så tag kontakt til din A-kasse, der kan sende dig afsted på kurset.

Har du yderligere spørgsmål, så tag endelig kontakt til os. 

Yderligere oplysninger

Sekretær: Louise Meyer Omby, tlf. nr.: 7352 0209, mail: lmo@hhs.dk

link_tilmeld